فرماندار مهریز خبر داد: تكميل 74 پروژه عمرانی در مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی مقدم ظهر امروز در دیدار با روحانیان شهرستان مهریز که به مناسبت هفته دولت در محل فرمانداری برگزار شد از تکمیل 74 پروژه در زمینه‌های مختلف در مهریز خبرداد.
وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نقش روحانیت در آن دوران، نقش و وظیفه الهی است و روحانیت به دلیل احساس وظیفه‌ای که در دوران دفاع مقدس کرد در جبهه حضور داشت و در رده‌های مختلف به ایفای نقش پرداخت.
کیانی مقدم تاکید کرد: نقش روحانیت و مراجع در دفاع مقدس باید تثبیت شود زیرا حضور و تلاش‌های این قشر یک واقعیت و حقیقت است که نباید پوشیده بماند.
فرماندار مهریز با بیان اینکه امروز هم روحانیت در صحنه نبرد حضور دارد، تصریح کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا با القائات و شبهاتی عقاید جوانان ما را بربایند.
وی در مورد عملکرد دولت در شهرستان مهریز بیان کرد: طی یک سال گذشته 74 پروژه در زمینه‌های ارتباطی، کشاورزی، مسکن، عمرانی، اقتصادی، ورزشی و... با اعتباری بالغ بر 174 میلیارد و 196 میلیون ریال با سرمایه‌گذاری 2میلیارد و 615 میلیون ریال بهره‌برداری شده یا آماده بهره‌برداری است.
کیانی مقدم افزود: در مجموع این طرح‌ها 287 اشتغال ایجاد کرده و طرح‌ها به طور عمده مربوط به بنیاد مسکن، شرکت فرآورده‌های نفتی،جهاد کشاورزی، راه و ترابری، منابع طبیعی و آبخیزداری، آب و فاضلاب شهری و روستایی، کمیته امداد، میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت گاز، شرکت برق، مخابرات و دهیاران است.
وی در مورد مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری نیز بیان کرد: در سومین دور از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان یزد و شهرستان مهریز، 19 مصوبه با ذکر نام مهریز وجود داشته که خاص این شهرستان بوده و 59 مصوبه نیز بدون ذکر نام مهریز بوده که این شهرستان از این مصوبات منتفع خواهد شد.
فرماندار مهریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش روحانیت و مساجد در اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم، خواستار تقویت این موضوع توسط روحانیت شد.

 خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز خبر داد: تكميل 74 پروژه عمرانی در مهریز