به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز " سید محمد رستگاری " به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در نشستی صمیمی با خبرنگاران به آخرین وضعیت این شهرستان در ابعاد مختلف و فعالیت های انجام گرفته و همچنین پیش رو اشاره کرد .

وی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای مهم این انقلاب در زوایای مختلف اشاره و ابراز امیدواری کرد تا همگان قدر نعمت این نظام را دانسته و همچنان با قدرت و جدیت برای خدمت به مردم تلاش کنند .

فرماندار مهریز در ادامه با آمار و ارقام به مقایسه وضعیت شهرستان در بخش های مختلف در وضعیت کنونی با قبل از انقلاب اسلامی پرداخت .

رستگاری به اجرای طرح های مختلف ریز و درشت و خرد و کلان انجام گرفته در سال های گذشته در این شهرستان اشاره کرد .

فرماندار مهریز همچنین اشاره کاملی به طرح های نیمه تمام و همچنین طرح های کلان در شرف انجام در این شهرستان پرداخت .

رستگاری در ادامه با قدردانی از فعالیت خبرنگاران این شهرستان که بدون بزرگ نمایی و صادقانه ماموریت های خطیر خود را در حوزه خبر و انعکاس شفاف و درست گزارشات شهرستان و عملکرد نظام صرف می کنند بر تداوم این امر مهم تاکید کرد.

رستگاری به نقش مهم اصحاب رسانه در طول سال که در این شهرستان بدون حاشیه سازی و با بیان واقعیات به روند توسعه منطقه کمک می کنند قدردانی نمود .

فرماندار مهریز ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و همدلی بتوان بیش از گذشته به مردم خدمت کرد و همچنین با تهیه و انعکاس اخبار و گزارشات مستند و موثق در جلب مشارکت  بیشتر آحاد مردم در کمک به دولت و نظام فعالیت داشت .

رستگاری به اهمیت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره و از آحاد مردم ولایی و انقلابی مهریز خواست تا پرشور و پرصلابت در این عرصه به نقش آفرینی مشغول شوند.

در پایان این نشست به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داده شد.

همچنین در ابتدای این نشست مسوول روابط عمومی فرمانداری مهریز در گزارشی به اقدامات انجام گرفته در حوزه اطلاع رسانی در این شهرستان اشاره کرد .

" عباس حکایتی " از فعالیت و تعامل سازنده خبرنگاران مهریز در انعکاس اخبار و گزارشات تشکر کرد و بر تداوم این امر مهم تاکید نمود .

همچنین مسوول بسیج رسانه و کانون خبرنگاران مهریز در گزارشی به فعالیت های این تشکل و لزوم همکاری همگان در انجام وظایف محوله و تحقق رسالت خطیر اطلاع رسانی تاکید کرد .