فرماندار مهریز در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان گفت: حضور در جمع خانواده شهدای گرانقدر سعادتی برای خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار مهریز ، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید یزد و جمعی از مسئولین ادارات  و بسجیان شهرستان مهریز  به مناسبت هفته بسیج مستضعفین با حضور در منازل شهدا، ضمن دیدار و دلجویی از  خانواده های آنان، صبر و استقامتشان را ستودند.
فرماندار مهریز در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: حضور در جمع خانواده شهدای گرانقدر سعادتی برای خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما از این باب خداوند متعال را  شاکر و سپاسگذاریم که چنین موهبتی به ما عطا کرده است .
سید محمد رستگاری همچنین با بیان گوشه ای از رشادتهای رزمندگان اسلام در جریان دفاع مقدس اضافه کرد: ملت ایران شاهد است که جوانان مؤمن و انقلابیش با هدف حفظ استقلال و امنیت مشتاقانه به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در نبرد با دشمن دین حماسه آفریدند.
وی با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه شهدای سرافراز میهن اسلامی تاکید کرد: شهدا و ایثارگران الگویی ارزشمند از ایثار و شجاعت هستند و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این میراث ارزشمند به نسل جوان جامعه، وظیفه سنگینی بر عهده ماست.