فرماندار مهریز: تکمیل واحدهای مسکونی مهر با جدیت در دست پیگیری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم در نشست پیگیری مشکلات مسکن مهر این شهرستان از پیگیری‌های مستمر برای تکمیل این واحدهای مسکونی خبر داد.
وی اظهار داشت: خانه‌دار شدن مردم از دغدغه‌های اصلی دولت و نمایندگان آنها در استان و شهرستان‌هاست که در همین راستا جلسات متعددی با پیمانکاران و مسئولان اتحادیه مسکن در این شهرستان برگزار شده و مشکلات و موانع تکمیل هر چه سریع‌تر واحدهای باقیمانده در دست پیگیری است.
کیانی‌ مقدم عنوان کرد: بی‌توجهی پیمانکار شهرک شهید بهشتی مشکل اصلی تاخیر در واگذاری واحدهای این شهرک به متقاضیان است که این امر در حال پیگیری است و در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکل حل خواهد شد.
مدیرعامل تعاونی مسکن مهر مهریز نیز از تصمیم‌گیری در مورد خلع پیمانکار واحدهای شهرک شهید بهشتی خبر داد و گفت: پس از تاخیرها و مشکلات پی در پی پیمانکار شهرک شهید بهشتی، تصمیم بر خلعیت وی گرفته شده که پس از کارشناسی‌هایی که انجام خواهد شد، وی از کار برکنار می‌شود.
محمدعلی آقایی افزود: پس از خلع و انجام سلسله مراتب که با سرعت انجام خواهد شد، جلساتی با متقاضیان گرفته خواهد شد و پیشنهاد واگذاری واحدها بدون تکمیل شدن و با قیمت کارشناسی بررسی می‌شود.
وی از پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصدی 95 واحد مسکونی شهرک شهید علی زارع خبر داد و گفت: 143 واحد مسکونی شهرک شهید بهشتی هم با تاخیرهای صورت گرفته نزدیک به 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
371 واحد مسکن مهر در سه شهرک شهید رجایی، شهید بهشتی و شهید علی زارع در مهریز در حال ساخت است که 133 واحد از این تعداد به متقضایان واگذار شده است.