فرماندار مهریز گفت: توسعه و آبادانی روستاها در ابعاد مختلف فرهنگی ، عمرانی و اجتماعی در گرو همکاری مردم با دولت است .

سید محمد رستگاری در جمع مردم درروستای مدوار از توابع بخش مرکزی مهریز افزود: به برکت انقلاب مقدس اسلامی تاکنون در مناطق روستایی در این شهرستان در بخش های مختلف فعالیت های بسیار خوبی انجام گرفته است .

وی اضافه کرد: این فعالیت ها در بخش های فرهنگی ، عمرانی و رفاهی در سایه تلاش های مدیران اجرایی دستگاه ها و همراهی آحاد مردم و همچنین دهیاران و شوراهای اسلامی بدست آمده و برای توفیق در ادامه امور قطعا همچنان به همدلی و همکاری همگان نیاز است .

فرماندار شهرستان مهریز خاطر نشان کرد: دولت در حد امکانات و اعتبارات پیگیری مسائل و مشکلات و رفع نیازهای ضروری مردم است ولی باید همچنان مردم فهیم با مشارکت در زمینه های مختلف برای انجام کارها بر حسب ضرورت همراهی داشته باشند .

رستگاری گفت: رسیدگی به مسائل فرهنگی در روستاها ، پیگیری مسائل عمرانی ، اشتغالزایی ، اجرای طرح های مختلف بر حسب نیاز تمام این ها باید با جلب مشارکت مردم بزرگوار در روستاها و برنامه ریزی و جدیت مسئولان مرتبط در ادارات و نهادهای مختلف به سرانجام برسد .

وی افزود: کمیته توسعه و عمران روستایی از برنامه های مهمی است که در این شهرستان در سایه تلاش های دولت برای بررسی مسائل و مشکلات مناطق روستایی با همراهی بخشداری و ادارات مختلف مرتبط در مناطق مختلف تشکیل شده است .

فرماندار مهریز گفت: در این کمیته مسئولان با حضور در مناطق روستایی از نزدیک در جریان مسائل قرار می گیرند و نیارها همان جا بررسی و تصمیات لازم برای حل و فصل آنها صورت می گیرد که حرکتی ثمربخش و مورد نیاز است .

رستگاری گفت: پاسخگویی به سوالات مردم و رسیدگی به نظرات سازنده و پیشنهادات راهگشای آنها جزو برنامه های مهم در کمیته توسعه و عمران در مناطق روستایی شهرستان مهریز است که با قوت ادامه خواهد یافت .

در این جلسه مردم به بیان مسائل و مشکلات پرداختند و در ادامه مسئولان جوابگوی سوالات و نقد مسائل بر آمدند .