به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، سید محمد رستگاری " در جمع مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری و کانون رسانه های گروهی مهریز با اشاره به نقش هنر و هنرمندان در جامعه اسلامی افزود: ما به کار هنرمندان  اعتقاد راسخ داریم و نقش هنر در انتقال مفاهیم مختلف در بین مردم خیلی اثر بخش است .

فرماندار مهریز اظهار داشت: شرایط مناسب آب و هوایی این شهرستان بنحوی است که از دل آن افراد هنرمند و مستعد در رشته های فرهنگی و هنری بیرون می آید و بدون شک این یک فرصت و زمینه خوب برای کار و تلاش و موفقیت بیشتر است .

رستگاری گفت: هنرمندان با خلق آثار هنری و کارهای مختلف خود می توانند به کمک سایر دستگاه های اجرایی بیایند و قطعا حضور هنرمندان در بخش های مختلف خود حلال مسائل و مشکلات گوناگون است .

فرماندار شهرستان مهریز تصریح کرد: برای موفقیت و تحقق در انجام فعالیت های مختلف و بخصوص در حوزه مهم فرهنگی و هنری باید دارای برنامه و نقشه راه بود که اگر چنین شود بهتر و زودتر به نتایج ارزشمندی نائل می شویم .

رستگاری با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان مهریز گفت: در این سند برنامه های فرهنگی دیده شده و باید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان مستعد شهرستان با مطالعه این سند نظرات صائب خود را ارائه دهند تا موجب شکوفایی در این عرصه خطیر و تاثیرگذار شویم .

وی به اهمیت برنامه محور بودن در برنامه ها و تصمیمات فرهنگی و هنری و همچنین رسانه به عنوان یک اصل راهبردی اشاره کرد و خواستار تدوین برنامه های هنری در چهارچوب مقررات و بر اساس نیازها و ظرفیت ها تاکید کرد .

فرماندار شهرستان مهریز در ادامه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته تصریح کرد: همه چیز در اعتبارات برای انجام کارهای فرهنگی و هنری خلاصه نمی شوذ و قطعا با همت جمعی و همکاری می توان به موفقیت رسید .

رستگاری در ادامه به نقش رسانه های گروهی و کارکرد آنها در اطلاع رسانی اشاره و ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته بر ادامه کارها بر اساس مصالح مردم و جامعه تاکید کرد .

در ابتدای این جلسه  ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای انجمن های هنری و کانون خبرنگاران شهرستان مهریز به طرح نظرات ، پیشنهادات و همچنین مطالبات خود پرداختند . ٰ