فرماندار مهریز گفت: تلاش برای تحقق عدالت مهمترین موضوع و وظیفه قوه قضائیه و دادگستری ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

سید محمد رستگاری فرماندار مهریز به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری مهریز با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بخصوص شهید آیت الله بهشتی (ره) افزود: شهید بهشتی (ره) خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کرد .
وی ادامه داد: بر مسئولان در امر قضاء است که در مسیر تحقق اهداف و آرمان های والای شهیدان و بخصوص حضرت امام راحل (ره) و شهیدان هفتم تیر و شهید آیت الله بهشتی (ره) فعالیت مضاعف داشته باشند .
فرماندار شهرستان مهریز خدمت به آحاد مردم را در دستگاه های مختلف اجرایی نظام و دادگستری ها یک توفیق در کشور اسلامی برای حل مسائل و مشکلات ذکر کرد که باید قدر آن را برای ارائه خدمات بهتر دانست .
رستگاری گفت: برای موفقیت در امور به همدلی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و مردم نیاز مبرم است که این روند خوشبختانه در دادگستری مهریز وجود دارد و باید روز به روز افزایش یابد .
وی از تلاش کارکنان و دست اندرکاران دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهریز در انجام ماموریت های خطیر محوله قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا همه در کارهای حساس خود در این عرصه موفق باشند .
همچنین رییس دادگستری مهریز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی (ره) به وضعیت این اداره در این شهرستان در خصوص پرونده های تشکیل شده پرداخت .
رسول دمیری از همکاری مردم و همچنین دستگاه های اجرایی با این دادگستری در تحقق وظایف سنگین تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا نیازهای آن توسط مسئولان پیگیری و مرتفع شود .