فرماندار مهریز تامین زیرساخت مخابرات شهرک سنگ را خواستار شد

فرماندار مهریز گفت: شهرک سنگ این شهرستان با داشتن واحدهای فعال تولیدی هنوز زیرساخت‌ مخابراتی ندارد و از مسئولان استان یزد خواست برای رفع این مشکل اقدام کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، رضا زارع‌زاده مهریزی  در دیدار سرپرست مخابرات منطقه یزد افزود: نبود زیرساخت مناسب مخابراتی در شهرک سنگ مشکلاتی را برای تولیدکنندگان در بازاریابی، تامین مواد اولیه و حمل و نقل آن بوجود آورده است.

وی ادامه داد: تاکنون این موضوع بارها توسط صاحبان صنایع فعال منطقه پیگری شده ولی  اقدام مناسبی از سوی مخابرات شهرستان و استان به عمل نیامده است .

فرماندار مهریز گفت: ایجاد زیرساخت‌های اولیه برای تولید و اشتغال به خصوص مخابرات باید جدی گرفته شود و هدف دولت ایجاد اشتغال و رونق تولید است ،باید همه مسئولان زمینه را برای بخش خصوصی بیشتر  فراهم کنند.

همچنین محمد رضا زارع ده‌آبادی سرپرست مخابرات منطقه یزد گفت: برنامه‌ریزی لازم برای حل مشکل ارتباطی شهرک سنگ مهریز در حال انجام است و با پیگیری مخابرات منطقه  نسبت به رفع مشکل اقدام می‌شود.

در  شهرک سنگ مهریز حدود ۱۰۰ واحد تولیدی به خصوص در  تولید سنگ، کاشی و سرامیک فعالیت دارد که بخشی از نیاز صنعت ساختمان استان‌های یزد، اصفهان، کرمان و فارس و تهران و ... را تامین می‌کند.

هم اکنون ۲۷ هزار خط تلفن در شهر مهریز و روستاهای بخش مرکزی در دهستان های ارنان، خورمیزات، بهادران، میانکوه و تنگچنار دایر است.

در این شهرستان شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری ، یزد مهر ، هرفته ، شهرک سنگ ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران فعال است.