فرماندار شهرستان مهریز دیروز بعداز ظهر در جریان بازدید از فاز اول و دوم پارک روستای خورمیز سفلی بر لزوم تقویت فضاهای تفریحی – ورزشی روستایی تاکید کرد .

سید محمد رستگاری بعد از ظهرشنبه شانزدهم خرداد همراه با معاون و بخشدار بخش مرکزی شهرستان مهریز از پروزه پارک روستایی در خورمیز سفلی بازدید کرد ، وی در این بازدیداستقبال نوجوان روستایی از این گونه فضاهای تفریحی – ورزشی را بسیار خوب ارزیابی نمود و گفت : دولت تدبیر و امید عزم  بسیار خوبی را برای توسعه عمرانی روستاهایی داشته که تلاش و همت دهیاران می تواند توسعه امکانات و فضاهای تفریحی – فرهنگی و  ورزشی را بیش از پیش فراهم آورد.

فرماندار مهریز اظهار امیدواری نمود که فاز دوم پارک روستای خورمیز سفلی نیز همچون فاز اول با سرعت وپی گیری هر چه سریعتر به پایان برسد .

رستگاری با اشاره به ساخت فضاهای ورزشی و تفریحی در مناطق روستایی شهرستان مهریز افزود : دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق مختلف  روستایی اهتمام خاصی دارد و این مهم مورد تاکید مسئولان استان و شهرستان مهریز نیز قرار دارد.

قابل ذکر است پارک روستای خورمیز سفلی در فضای ۵۰۰۰ متر مربع در حال احداث بوده که ۳۰۰۰ متر مربع از آن در قالب طرح فاز اول تکمیل و تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفته و فاز دوم نیز در مراحل اجرای و عمرانی قرار دارد .