فرماندار مهریز بر تبیین اهداف و سیره نورانی حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان و بزرگداشت سوم و ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در این شهرستان تاکید کرد .
سید محمد رستگاری روز دوشنبه در جلسه بزرگداشت مناسبت های ماه خرداد در این شهرستان که با حضور مدیران اجرایی برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی از الطاف بیکران الهی بر مردم و کشور ما است که توسط امام راحل (ره) محقق شده است .

وی ادامه داد: ایام خردادماه فرصت خوبی است تا با برگزاری مراسم های باشکوه و برنامه های مناسب نسبت به گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و سوم خرداد به عنوان یک روز تاریخی اقدام کنیم .

فرماندار مهریز با اشاره به اهمیت مناسبت های قمری و شمسی در تاریخ کشور ایران اظهار داشت: بر تمامی مردم و مسوولان است تا با همدلی در جهت برگزاری این ایام مهم اقدام کنند .

رستگاری گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در این شهرستان با همکاری نهادها و ادارات مختلف و همراهی مردم برنامه های باشکوهی برگزار می شود .

در ادامه این مراسم هرکدام از مسوولان اجرایی به طرح نظرات و برنامه های خود به مناسبت سوم خرداد و همچنین ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در این شهرستان اشاره کردند.