فرماندار مهریز گفت: انتخابات ریاست جمهوری باید با بی طرفی کامل و تمام مراحل آن طبق مقررات با دقت و درایت برگزار شود.

سید محمد رستگاری در جمع اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: قانونگذار وظایف تمام عوامل اجرایی و نظارتی و سایر دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری را بصورت شفاف و دقیق مشخص کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار مهریز اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق های اخذ رای تابع برگزاری جدی ، قانونی و سالم آن است که همه برای تحقق آن می کوشند.

رستگاری گفت: برگزاری انتخابات سالم و قانونی موجب دلگرمی و ارتقای اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی و یک وظیفه مهم در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شود.

وی افزود: ستاد انتخابات شهرستان مهریز از ابتدای فعالیت تاکنون طبق روز شمار و بدون مشکلی با همکاری سایر بخش ها وظایف خود را انجام داده و مقدمات کار از هر حیث فراهم است.

در این نشست که 30 نفر از معتمدان محلات مهریز حضور داشتند طبق مقررات رای گیری انجام شد و در پایان سید حسین حسینی ، احمد پور رحیمیان ، مجتبی منگابادی ، سید علی کار آموز ، هادی ابویی ، حمیدرضا بشارت، محمد رضا زارع ، جلال خواجه مهریزی و سید جلال میروکیلی به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.