فرماندار مهریز گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری نه در شعار که در عمل عزم جدی می خواهد و بسیجیان باید در این راستا پیشگام باشند .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريزˈ سید محمد رستگاری ˈ در مجمع عالی بسیج مهریز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ˈ سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ تصریح کرد: باید با این نامگذاری در حوزه فرهنگ و اقتصاد در عمل وارد عرصه کار و برنامه شد .

رستگاری افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ باید عملیاتی شود و قطعا نقش بسیجیان و کارگروه های تخصصی خیلی نقش آفرین و مثمرثمر خواهد بود و مورد استقبال قرار می گیرد .

وی اظهار داشت: باید به اقتصاد بخصوص اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و معظم له تاکید دارند عنایت ویژه داشت و برای اجرایی شدن آنها بسیار فعالیت کرد .

فرماندار مهریز گفت: باید به نیروهای مستعد بومی توجه خاص داشت دایره حوزه فعالیت را با شناسایی نیروهای توانمند زیادی که در شهرستان وجود دارند گسترش داد و همچنین از نیروهای مجرب بومی تحصیل کرده استفاده کرد .

رستگاری خواستار ارتقای فرهنگ کار در جامعه و بین جوانان شد و در خصوص اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان به دنبال عدالت و تحقق کامل آن بود که یک وظیفه و مورد تاکید است .