فرماندار مهریز از ورزشکاران قهرمان مهریزی تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، نخستین همایش تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی ملی و آسیایی در شهرستان مهریز برگزار شد .
این همایش با حضور فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، روسای هیات های ورزشی و مدال آوران مسابقات ورزشی در سطح ملی و آسیا در سالن فرمانداری مهریز برگزار شد .
در این همایش فرماندار مهریز طی سخنانی از جوانان مدال آور شهرستان مهریز طی سالجاری در مسابقات رشته های مختلف ورزشی کشوری و همچنین در سطح قاره آسیا تجلیل کرد .
مهدی کیانی مقدم افزود: دولت توجه ویژه به ورزش و امور جوانان دارد و امسال بودجه ورزشی مهریز در مقایسه با سال گذشته تا دو برابر افزایش یافته است .
فرماندار شهرستان مهریز گفت: توجه به ورزش موجب جلوگیری از ناهنجاری ها و انواع معضلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی است .
کیانی مقدم اظهار داشت: ما اعتقاد داریم که اگر ورزش در بین جوانان گسترش یابد ، ضمن تامین سلامتی آنها جلو بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی گرفته می شود .
فرماندار مهریز از مدال آوران و قهرمانان ورزشی شهرستان مهریز که در مسابقات مختلف برای منطقه افتخار کسب کرده اند قدردانی کرد و این کار را امری خوب دانست .
کیانی مقدم گفت: کسب افتخار در بین ورزشکاران کشور برای مهریز و همچنین راهیابی به مسابقات آسیایی مقام های مهمی است .
همچنین رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز طی سخنانی به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت ورزش مهریز و مدال آوری ورزشکاران این شهرستان اشاره کرد .
داود فتح آبادی افزود: طی سالجاری در رشته های مختلف دو و میدانی ، ورزشکاران مهریزی در سطح آسیا و کشور بسیار خوب درخشیدند .
در پایان این همایش به تعدادی از مدال آوران مسابقات ورزشی در سطح کشور و مسابقات آسیایی ، لوح و هدایایی تقدیم شد