فرماندار مهریز از جانباز 70 درصد مهریزی عیادت کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرماندار مهریز از محمدعلی پورباقری، جانباز 70 درصد قطع نخاعی و از آزادگان دوران دفاع مقدس در شهرستان مهریز عیادت کرد.
مهدی کیانی مقدم در عیادت از جانباز 70 درصد و قطع نخاعی مهریز اظهار داشت: جانبازان اسوه مقاومت، صبر و پایداری هستند.
وی افزود: ولایت‌مداری و دفاع از آرمان‌های انقلاب کار ارزشمند خانواده‌های شاهد و ایثارگر است و عزیزان شاهد و ایثارگر در طول هشت سال دفاع مقدس فداکاری‌های زیادی برای انقلاب اسلامی و حفظ نظام انجام داده‌اند که باید قدردان صبر و مقاومت آنان باشیم.
کیانی‌مقدم از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: جانبازان شاهدان زنده دفاع و مقاومت مردم ایران هستند و بسیاری از آنها هر روز تا مرز شهادت پیش می‌روند.
وی ادامه داد: جانبازان قهرمانان واقعی ملت هستند و باید به دنبال راهکار‌هایی برای پاسداشت هر چه بیشتر جانبازان بود.
فرماندار مهریز، فعالیت‌های فرهنگی را برای بسط و گسترش آثار ارزشمند و فاخر شهدا ضروری دانست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در شورای هماهنگی امور ایثارگران به مشکلات این قشر رسیدگی می‌شود، گفت: فعال‌سازی رابطان ایثارگران بین دستگاه‌های اجرایی با شورای هماهنگی ایثارگران و تنظیم تقویم سالانه جلسات شورا که به صورت ماهیانه برگزار می‌شود از جمله فعالیت‌های شورای هماهنگی امور ایثارگران مهریز است.
کیانی‌مقدم همچنین از جلسات مستمر شهرستان و استان برای مناسب‌سازی اماکن عمومی خبر داد و خاطرنشان کرد: ضرورت مناسب‌سازی اماکن عمومی برای استفاده قشر معلول و افراد ناتوان جسمی در دستور کار مقامات استان و فرمانداری مهریز است که در آینده باید شرایط و بستر را فراهم کنیم که افراد معلول مثل سایر افراد جامعه از امکانات عمومی کمال بهره را ببرند.
به گزارش فارس، شهرستان مهریز دارای 313 شهید، 150 جانباز 25 درصد به بالا، 450 جانباز زیر 25 درصد و 30 آزاده است که این تعداد در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان دارای پرونده هستند.