فرماندار مهریز گفت: تعمیر، تکمیل و تجهیز تنها استخر شنای این شهرستان از جمله مطالبات مردم و به خصوص جوانان منطقه است که باید پیگیری های لازم برای انجام آنها توسط مسوولان ذی ربط به عمل آید.

سید محمد رستگاری، روز  در بازدید از استخر شنای مهریز افزود: خرابی کاشی های کف و دور استخر و نداشتن سونا و جکوزی ، موتورخانه ، سیستم گرمایشی و نور مناسب از جمله مشکلات اساسی استخر است كه باهمت ، همراهی و پیگیری مسوولان اداره ورزش و جوانان نقش مهمی در اتمام استخر دارد، امیدواریم هرچه زودتر اقدام مناسب انجام شود.
فرماندار مهریز بيان کرد: نبود برخی بخش ها در استخر باعث شده است تا تعدادی از علاقه مندان به این رشته نتوانند از آن به نحو شایسته ای برای شنا و تامین سلامتی و نشاط خود استفاده کنند.
همچنین معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و تجهیز آنها جزو برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است که در شهرستان ها پیگیری و اقدام های لازم انجام می شود.
علی محمد شیخی، افزود: برای تعمیر و تجهیز استخر شنای مهریز باید در این شهرستان، مسوولان امر پیگیری لازم را برای جذب اعتبار ، انجام دهند.
این مسوول همچنین از مجموعه ورزشی شهید محصل مهریز نیز بازدید کرد و در راستای بهینه سازی، تعمیر و مرمت سالن کاراته ، نور و روشنایی ، تکمیل مجموعه ساحلی ، پیست دو و میدانی ، چمن مصنوعی و ساختمان اداری قول مساعد داد.
با توجه به شرایط موجود و نیاز مهریز مقرر شد که یک باب استخر شنا ویژه بانوان برای این شهرستان در نظر گرفته شود .
ساخت استخر مهریز حدود 20 سال پیش آغاز شد که به رغم استفاده تعداد کمی از مردم برای تکمیل آن افزون بر 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.