فرماندار مهريز: 1200 نفر در مهریز با ستاد انتخابات همکاری دارند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، فرماندار مهریز گفت: بیش از هزار و 200 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و پشتیبانی اجرای انتخابات را در مهریز بر عهده دارند.
مهدی کیانی مقدم اظهار داشت: در شهرستان مهریز همه مقدمات و تمهیدات لازم با همکاری مطلوبی که بین دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات وجود دارد، به طور کامل فراهم شده و بیش از هزار و 200 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و پشتیبانی در 62 شعبه اخذ رای برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت.
وی افزود: این شعب مشتمل بر 27 شعبه شهری و 35 شعبه روستایی به صورت ثابت و سیار در تمام نقاط شهرستان است و اجرای انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر عهده خواهند داشت.
کیانی مقدم خاطرنشان کرد: خوشبختانه به رغم همه تلاش‌های مذبوحانه دشمن برای عدم مشارکت گسترده مردم در انتخابات، شاهد هستیم همه اقشار مختلف مردم با شور و اشتیاق خاصی در تدارک خلق حماسه بزرگی در 24 خرداد ماه هستند.
رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان مهریز تصریح کرد: فضای عمومی شهر و روستاهای شهرستان تحت تاثیر تبلیغات متنوع ستادهای تبلیغاتی داوطلبین چهره با نشاط و خاصی به خود گرفته و همه اوضاع و احوال حاکی از شکست سنگین دیگری برای نظام سلطه جهانی در مواجهه با ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات آتی است.