فرماندار مهريز : کشاورزی، پایه و اساس پیشرفت و توسعه اقتصادی هر کشور است

فرماندار مهریز در پیامی، روز جهاد کشاورزی را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت
به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، فرماندار اين شهرستان در پیامی، روز جهاد کشاورزی را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت:
 
در متن این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
 
کشاورزی، پایه و اساس پیشرفت و توسعه اقتصادی هر کشور است چرا که علاوه بر استقلال و خودکفایی ملی؛ زمینه اشتغال وسیع، پیشرفت و آبادانی را فراهم کرده و یکى از عناصر مهم در پیدایش تمدن هاى بزرگ، به شمار می رود. ایران اسلامى نیز به عنوان کشورى صاحب تمدن کهن، داراى پیشینه درخشان در زمینه کشاورزى بوده است.
 
سال ۱۳۹۸ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است، چشم اندازی روشن و گسترده از حرکت اقتصادی پیش روی تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی کشور قرار داده که با برنامه ریزی و استفاده از تمامی ابزارها و کارآمدترین تکنیک ها برای نیل به اهداف برنامه ریزی شده تلاش کنند.
 
اینجانب هفته جهادکشاورزی را به همه تلاشگران این عرصه در شهرستان مهریز تبریک عرض نموده، امید است با تاسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت خدمات رسانی به مردم و افزایش تولید تا مرحله خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته باشیم
 
رضا زارع زاده 
فرماندار شهرستان مهریز