فرماندار مهريزدرهمایش تجلیل از شکوفه ‎‎ ها در سایه سار مهرگفت :برنامه‏‏ ريزي براي ارتقاي علمي و پرورشي و اخلاقي دانش ‎‎ آموزان بي بضاعت و يتيم در مدارس شهرستان مهريز با همكاري خيرين الزامي است .
«سید محمد رستگاری» فرماندار شهرستان مهریز در این مراسم خدمت به دانش ‎‎ آموزان ایتام را کاری لازم و ارزشمند خواند و گفت: خدمت به دانش‌‌آموزان ایتام و بی‏بضاعت، کاری مهم، ضروری و بسیار ارزشمند است.
 
وی برگزاري اينگونه جشن ‎ هاي مذهبي و فرهنگي را مهم و ارزشمند ذکر كرد وگفت: این برنامه‎‎ها باید همواره در طول سال و با همكاري خيرين انجام گيرد.
 
رستگاري توجه به دانش آموزان مستعد فرهنگي و همچنين ايتام را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد زمينه ارتقاي علمي و پرورشي این دانش ‎‎ ‌‌آموزان مورد عنايت خاص قرار گيرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: خوشبختانه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي، كارهاي خوبي در عرصه ‎‎ هاي علمي و پرورشي انجام شده و با قوت نيز تداوم خواهد يافت.
 
رستگاري در این باره به لزوم برنامه ‏‏ريزي براي ارتقاي علمي و پرورشي و اخلاقي دانش ‎‎ آموزان بي بضاعت و يتيم در مدارس شهرستان مهريز با همكاري خيرين تاكيد کرد.
 
«سید علی کارآموز» مدير آموزش و پرورش مهريز نیز در این مراسم طی سخنانی از همكاري بخش ‎‎ هاي مختلف و خيرين در برگزاری این مراسم قدرداني كرد.
 
وی افزود: هم ‎‎ اكنون در شهرستان مهريز هشت هزار دانش‏آموز در 100 مدرسه تحصيل مي‏‏كنند كه از اين تعداد 300 نفر از آنها دانش ‎ آموزان يتيم هستند.
 
گفتنی است؛ در اين جشن چند برنامه فرهنگي و هنري متنوع براي دانش‏‏آموزان اجرا شد و در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دانش ‎‎ آموزان از سوی مسئولین تجلیل شد.