فرماندار شهرستان مهريز گفت: خيرين بيش از گذشته دولت را در مدرسه سازي و تجهيز آنها كمك كنند .

سيد محمد رستگاري در جشنواره تكريم خيرين مدرسه ساز مهريز افزود: به بركت انقلاب اسلامي و سياست هاي انقلاب اسلامي در 37 سال گذشته شاهد همكاري خوب خيرين در امر مدرسه سازي هستيم .
وي ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان مهريز بر حسب ضرورت در شهر و برخي مناطق روستايي در بخش مركزي توسط خيرين مدرسه ساز واحدهاي مختلف آموزشي ساخته شده و مورد بهره برداري قرار گرفته است .
فرماندار مهريز اظهار داشت: دولت همواره بر حسب وظيفه و اهميت علم و دانش و نياز دانش آموزان نسبت به ساخت و تجهيز مدارس در مناطق مختلف اقدام مي كند .
رستگاري گفت بدون شك با عنايت به حجم كار و نياز دانش آموزان با مدارس جديد دولت به تنهايي نمي تواند در اين زمينه اقدام كند و لازم است همچنان خيرين در كنار مسئولان فعاليت كنند.
فرماندار مهريز گفت: ساخت مدارس و تجهيز آن از مهمترين امور فرهنگي و نوعي عمل بزرگ خير و كار خداپسندانه و باقيات الصالحات محسوب مي شود و دولت از آن با جديت حمايت مي كند .
رستگاري گفت: بايد در اين امور مهم كار شناسايي خيرين و فراهم كردن زمينه مشاركت و سرمايه گذاري آنها فراهم شود كه خوشبختانه در مهريز اين روند ادامه دارد .
در اين مراسم مدير آموزش و پرورش مهريز ضمن ارائه گزارشي از نقش و اهميت موضوع مشاركت خيرين مدرسه ساز در كنار برنامه هاي عمراني دولت تاكيد كرد .
سيد علي كارآموز گفت: هنوز در شهر و برخي مناطق روستايي به مدارس جديد و تجهيز آنها نيازمنديم و آماده هرگونه همكاري هستيم .
شهرستان مهريز داراي هشت هزار دانش آموز ، 99 مدرسه است كه حدود 30 واحد آموزشي توسط خيرين ساخته شده است .
مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري شهر يزد قرار دارد .