فرماندار مهريز گفت: يكهزار و 300 عوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي و انتظامي در مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي مشاركت دارند و بايد همه حافظ راي مردم باشيم.

سيد محمد رستگاري روز دوشنبه در همايش نمايندگان فرماندار در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سخناني به اهميت مرحله دوم اين انتخابات اشاره و افزود: تمامي مقدمات لازم و شايسته براي برگزاري مرحله دوم در اين شهرستان فراهم است .
وي اضافه كرد: تمامي عوامل اجرايي اهم از ناظران، بازرسان ، نيروهاي امنيتي و انتظامي و پشتيباني نسبت به وظايف دقيق خود در امر برگزاري اين مرحله مهم انتخابات به خوبي و طبق مقررات توجيه شده اند.
فرماندار مهريز اظهار داشت: با همكاري و انجام وظايف تمامي عوامل خوشبختانه مرحله اول انتخابات در سطح حوزه گسترده انتخابيه و اين شهرستان به خوبي و با كمترين مشكل برگزار شده است .
رستگاري گفت: مرحله دوم كه در روز جمعه دهم ارديبهشت ماه برگزار مي شود به خاطر رقابت بين دو داوطلب مرحله نهايي از اهميت و حساسيت برخورد دار است لذا بايد با جديت شاهد انجام وظايف باشيم.
فرماندار مهريز خاطرنشان كرد: از نمايندگان فرماندار كه مسئول برگزاري انتخابات در هر شبعه اخذ راي هستند مي خواهيم فقط در چارچوب مقررات و طبق موازين تعريف شده به انجام وظيفه قانوني خود مشغول باشند.
رستگاري تصريح كرد: تمامي عوامل اجرايي بايد فقط قانون را ملاك عمل خود در روز دهم ارديبهشت ماه قرار دهند كه برگزاري انتخاباتي سالم، جدي و قانونمند يك وظيفه بزرگ محسوب مي شود .
فرماندار مهريز تاكيد كرد: همه ما در هر موقعيتي هستيم قطعا بايد پاسدار و امانت دار راي و نظر مردم باشيم كه مقررات را دقيق و بسيار جدي انجام دهيم .
رستگاری گفت: برگزاري انتخابات قانوني موجب جلب اعتماد مردم و دلگرمي آنها به نظام و انقلاب اسلامي است كه خوشبختانه بر اساس شاخص هاي موجود در مرحله اول نيز اتفاق افتاده است .
در اين جلسه تعدادي از نمايندگان فرماندار به طرح نظرات خود در خصوص مرحله دوم انتخابات پرداختند .
.