فرماندار مهريز از منازل مددجويان تحت حمايت کميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان بازديد کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرماندار مهريز از منازل مددجويان تحت حمايت کميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان بازديد کرد
در راستاي اجراي طرح مفتاح الجنه، کياني مقدم فرماندار شهرستان مهريز در معيت سرپرست و تني چند از کارکنان کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان مهريز از 5 خانواده ايتام و تحت پوشش اين نهاد سرکشي کرد .
وي ضمن تقدير و تشکر از خدمات مثمرثمر کميته امداد امام خميني(ره) در جهت رسيدگي به محرومان جامعه بر فراهم نمودن زمينه ايجاد مشاغل خانگي و توانمند سازي محرومان تاکيد نمود .
بنا بر اين گزارش سيد رضا مروستي زاده سرپرست جديد کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان مهريز، همراهي بيش از پيش فرماندار و مسئولين شهرستان را در راستاي تحقق اهداف اين نهاد خواستار شد و افزود: در حال حاضر خدمات متنوعي از قبيل خودکفايي و اشتغال، فرهنگي، حمايتي، درماني مسکن و ساختمان ، طرح اکرام و ... از طريق اين اداره به نيازمندان و مستحقان واقعي ارائه مي شود .
وي خاطر نشان کرد : تا کنون بيش از 2 هزار و 400 مورد طرح اشتغال براي محرومان در سطح شهرستان اجرا شده است و در سال جهاد اقتصادي با هدف توانمند سازي نيازمندان تلاش بيشتري در جهت ايجاد اشتغال مولد و خودکفا نمودن محرومان خواهد شد  .