به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ،در این مراسم ابتدا " مهدی کیانی مقدم " فرماندار سابق مهریز طی سخنانی به مهمترین اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی این مسئولیت در شهرستان اشاره و از همکاری همه آحاد مردم ولایتمدار و مدیران اجرایی استان و مهریز در تحقق برنامه ها قدردانی کرد .

در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد طی سخنانی با قدردانی از خدمات صادقانه مهدی کیانی مقدم برای موفقیت و تحقق برنامه های سرپرست فرماندار جدید این شهرستان آرزوی کامیابی نمود .

" محمد علی طالبی " از مسئولان اجرایی شهرستان مهریز خواست تا سید محمد رستگاری را در راستای اهداف بلند انقلاب ٰ نظام و دولت تدبیر و امید یاری دهند و از وجود ظرفیت های خوب در مهریز بر اساس سند توسعه استفاده کنند  .

همچنین سرپرست فرمانداری مهریز با گرامیداشت خاطره فرمانداران سابق مهریز و کسانی که در این سال ها به مردم خدمت کرده اند به اهداف دولت و نظام در خدمت صادقانه به مردم و برنامه های خود اشاره کرد .

در پایان ضمن قدردانی از مهدی کیانی مقدم ، حکم سرپرستی سید محمد رستگاری تقدیم گردید .

سیدمحمد رستگاری  متولد 1354 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است .

وی سوابق کاری کارشناس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مرکز یزد، کارشناس روابط عمومی‌استانداری یزد، کارشناس اشتغال و سرمایه گذاری فرمانداری مهریز، بخشدار مرکزی مهریز، معاون فرماندار مهریز و تدریس رشته های مختلف دانشگاهی را در کارنامه خود دارد.