فرمانداری مهریز میزبان مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف نبی اکرم(ص) مهریز با حضور بسیجیان این حوزه و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

احمدعلی زارعزاده فرماندار سابق مهریز و معاونت بازنشستگان سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از ثمرات حرکت عظیم پیامبر اسلام (ص) در تاریخ است و انقلاب اسلامی در واقع یک ولادت جدید برای اسلام بود.
وی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) افزود: دشمنان اسلام لطمه‌های زیادی از دین و آیین پیامبر خورده‌اند که اقدام به ساخت چنین فیلم‌های موهنی کرده‌اند.
زارع‌زاده با بیان اینکه اهانت استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و پخش فیلم موهن ناشی از ضعف و درماندگی سیاسی و فرهنگی آنان است، بیان کرد: این حرکت گستاخانه آنان هیچ خللی در باور راستین امت اسلامی نسبت به پیامبر اسلام ایجاد نخواهد کرد بلکه اتحاد و یکپارچگی امت اسلام را بیشتر خواهد کرد.
زارعزاده تنها راه رسیدن امت اسلامی به عزت، مجد و عظمت واقعی و سعادت معنوی و مادی را درس گرفتن از ابعاد وجودی و شخصیت عظیم پیامبر اسلام (ص) دانست و حضرت محمد(ص) را پیامبر رحمت، عزت، کرامت و نماد همه ارزش‌ها خواند و گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران در تمامی کارها پیامبر اعظم(ص) را الگوی خود قرار دادند.
وی همچنین با اشاره به شباهت‌های اهداف پیامبر (ص) و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: حضرت محمد(ص) در انجام تمامی کارهایش عدالت را برقرار می‌کرد و مردم را به مقابله با دشمنان اسلام بسیج می‌کرد.
زارع‌زاده گفت: در زمان طاغوت نیز دشمنان با نقشه‌های شوم خود می‌خواستند کشور ایران به پنج کشور تقسیم کنند اما با اتحاد و همدلی ملت ایران به این نقشه و دیگر اهداف شوم شان دست نیافتند.
وی گفت: هم‌اکنون نیز دشمنان با به اوج رساندن تحریم‌های اقتصادی خود قصد ضربه زدن به انقلاب و دور کردن مردم از انقلاب را دارند که بدون شک با تدابیر رهبر معظم انقلاب و استقامت ملت ایران به این نقشه دست نخواهند یافت بلکه این تحریم‌ها نقطه قوتی برای پیشرفت انقلاب خواهد بود.
زارع‌زاده با اشاره به تحریم‌ها و اهداف دشمنان اسلام بیان کرد: در زمان طاغوت ما سال‌های سال به کشورهایی چون آمریکا وابسته بودیم و آمریکا کشور ما را ایالت پنجاه و یکم خود می‌دانست اما اکنون ما نه تنها به کسی وابسته نیستیم بلکه مسیرهای صادرات در تمامی بخش‌های تولیدی ما فراهم شده است.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان احساس کردند منافع خود را از دست داده‌اند زیرا این نظام مانند زلزله بزرگی بود که کاخ‌های ظلم را به لرزه درآورد و این جنگ نیز مایه ابهت و قدرت اسلام و ایران شد و جهان‌خواران را از این نظام وحشت‌زده کرد.
زارع‌زاده با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز دشمنان در حمله‌ها و تهاجم‌های فرهنگی در همان سطحی که به ما حمله می‌کند، در همان سطح پاسخی کوبنده به او داده‌ایم و خواهیم داد.