به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز و نقل از دانشگاه پیام نور مهریزدر آستانه سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، همزمان با روز " انقلاب اسلامی، جوانان، هویت ملی، علم و فناوری" و بمناسبت بیستمین سال تاسیس دانشگاه پیام نور مرکز مهریز ، سرپرست و جمعی از اساتید و پرسنل دانشگاه پیام نور مرکز مهریز با حضور در منزل آقای حسین ابویی مهریزی؛ از اساتید پیشکسوت این مرکز؛ از وی عیادت کردند.

حسین ابویی مهریزی از فرهنگیان پیشکسوت شهرستان مهریز است که علاوه بر حضور موثر در عرصه تعلیم ، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان مهریز ، عضویت در شورای اسلامی شهر مهریز ، تدریس در دانشگاه پیام نور مهریز و ... را در کارنامه سوابق خود دارد. در این دیدار صمیمانه آقای زارع مسئول دانشگاه پیام نور مهریز ضمن تقدیر از تلاشهای ارزنده آقای ابویی در عرصه آموزش و ستودن روحیه بالای ایشان این دیدار را برای خود و همکاران انرژی بخش توصیف کردند و همچنین تنی چند از حاضران به مرور و بازگویی خاطرات خود از آقای ابویی بویژه خاطرات مربوط به تدریس ایشان پرداختند و ایشان با بیان این نکته که شما کارها را بدون هیچگونه چشمداشت مادی و برای خدا انجام دهید، خلوص نیت در انجام کارها را رمز موفقیت عنوان کردند.

گفتنی است دانشگاه پیام نور مرکز مهریز در نیمسال دوم74-1373 با پذیرش دانشجو در رشته مدیریت بازرگانی آغاز به کار نمود و هم اکنون با 1950 دانشجو در 25 رشته کارشناسی و 9 رشته کارشناسی ارشد، 3483 نفر فارغ التحصیل و 22 عضو هیئت علمی به کار خود ادامه می دهد.