علی اکبر زارعی در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا رکاب می زند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، رئیس هیئت دوچرخه سواری مهریز گفت: رکاب زن مهریزی به دومین مرحله اردوی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ هندوستان دعوت شد.

محمد لجه  گفت: علی اکبر زارعی از بین سه دوچرخه سوار مهریزی که در اولین مرحله اردوی تیم ملی حضور داشتند به دومین مرحله از این اردو برای کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ هندوستان دعوت شد.
وی افزود: دومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش آقایان و در رده سنی جوانان و در مواد استقامت و نیمه استقامت، از امروز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.
لجه تصریح کرد: علی اکبر زارعی تنها دوچرخه سوار یزدی شرکت کننده در این اردو به همراه مهدی عبدالهی از کرمان، شهریار رودی خراسان رضوی، آرشام فرزاد از لرستان، محسن زرکار از اصفهان و علیرضا سیفی از همدان خود را برای افتخارآفرینی در آسیا آماده می کند.
وی اظهار داشت: علی اکبر زارعی توانسته بود در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کورسی جوانان، ماه گذشته در ورزشگاه آزادی، در ماده دورامتیازی مدال طلای خوش رنگ این مسابقات به همراه مدالی برنز در ماده ۳ کیلومتر تعقیبی انفرادی را از آن خود کند.
رئیس هیئت دوچرخه سواری مهریز افزود: در این دوره از اردوی تیم ملی، رکابزنان در مواد نیمه استقامت زیر نظر محمود وفایی و در مواد استقامت زیر نظر حسن آریانفرد تمرینات خود را پیگیری می کنند.
سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از ۱۷ الی ۲۷ اسفند ماه سال جاری در بخش های (بانوان، آقایان و زیر ۲۳ سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار می شود.