فرماندار مهریز:

فرماندار مهریز گفت: یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید که باید به عنوان یک دستورالعمل اساسی مدنظر مدیران دستگاه های مختلف اجرایی این شهرستان باشد، صیانت از حقوق شهروندی است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز "سید محمد رستگاری" روز سه شنبه در جلسه ستاد صيانت با مدیران شهرستان افزود: حقوق شهروندی توسط دولت تدوین و به فرمانداری ها هم ابلاغ شد، رعایت حال مردم وتكريم ارباب رجوع و تلاش برای حل و فصل مشکلات آنها از جمله مهمترین محورهای اجرایی آن است .
فرماندار مهریز بیان کرد: مردم به خوبی دین خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کردند، مدیران هم باید طبق مقررات در حوزه کاری خود پاسخگوی سئوال ها ، مسائل آنها و برای رفع گره مشکل مردم تلاش کنند.
سيد محمدرستگاری در ادامه با اشاره به کاهش بارندگی و کمبود آب در پشت سدهای کشور تصریح کرد: با 10درصد صرفه جویی در مصرف برق می توان از میزان خاموشی ها در فصل تابستان جلوگیری کرد و اداره های شهرستان مهریز هم باید در مصرف انرژی به خصوص آب و برق دقت کنند.
در این نشست برخی مدیران به بیان دیدگاه های خود در خصوص صیانت از حقوق شهروندی ، ایجاد میز خدمت ، کاهش مراجعه مردم به دستگاه ها با بهره گیری از امکانات روز و همچنین حضور در میان مردم اشاره کردند.