صدور برگه گذر ویژه اربعین با یک دهم قیمت گذرنامه در اپلیکیشن پلیس من

 

سخنگوی پلیس گفت: صدور گذرنامه زیارتی با یک هشتم قیمت و درکمترین زمان ممکن برای ایام محرم و سفر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، به نقل از خبرگزاری مهر، سردار منتظر المهدی، سخنگوی پلیس اعلام کرد: صدور گذرنامه زیارتی با یک هشتم قیمت و در کمترین زمان ممکن برای ایام محرم و صفر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود ؛مشاهدات عینی و بررسی سوابق سنوات قبل، حکایت از آن دارد که امسال نیز خیل عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین حضور چشمگیر داشته باشند.

وی ادامه داد: با رایزنی و مذاکرات به عمل آمده فی‌مابین وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق و تفاهم صورت گرفته با پلیس مقرر گردید، گذرنامه زیارتی برای متقاضیان عتبات عالیات صادر شود.

وی گفت؛ فرایند ثبت و درخواست گذرنامه زیارتی صرفاً از طریق اپلیکیشن پلیس من انجام می‌شود و برای آن دسته از عزیزانی که امکان استفاده از اپلیکیشن برایشان دشوار است می‌توانند با مراجعه به دفاتر اداره مهاجرت و گذرنامه در مراکز استان‌ها (نه دفاتر پلیس +۱۰) درسراسر کشور درخواست خودشان را ثبت و ارسال کنند. ۱۴۰۲/۰۵/۱۵

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز