شورای فرهنگ عمومی مهریز به ریاست امام جمعه تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،شورای فرهنگ عمومی مهریز به ریاست امام جمعه تشکیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی برهان دراین جلسه به لزوم پیگیری برنامه های فرهنگی و دینی در تعطیلات نوروز در تفرجگاه های این شهرستان تاکید کرد .
وی ادامه داد: باید با برنامه های مختلف فرهنگی ، اخلاقی و تربیتی در طول تعطیلات نوروز فضا را ارزشی و اخلاقی کرد تا مسافران از فعالیت های فرهنگی استفاده کنند .
امام جمعه شهرستان مهریز ، برقراری امنیت اخلاقی ، اجتماعی و داشتن راهکارهای مناسب برای تامین این امنیت اخلاقی را وظیقه ای مهم برای شورای فرهنگ عمومی شهرستان دانست .
برهان از دستگاه های فرهنگی ، آموزشی و تبلیغی شهرستان مهریز خواست تا با همکاری و هماهنگی و بر حسب نیاز در تفرجگاه های غربال بیز ، کوه ریگ و پارک غدیر و چشمه حسن آباد با اولویت بیشتر برنامه های فرهنگی و دینی را پیش بینی کنند .
امام جمعه مهریز ماه بهار و تعطیلات نوروز را فرصتی دانست که باید از حضور مردم و مسافران در این تفرجگاه ها برای اشاعه و ترویج مسائل فرهنگی و ارزشی استفاده کرد .
برهان به برگزاری نماز های جماعت ، ایجاد غرفه های فرهنگی و محصولات مورد نیاز در این زمینه و تامین امنیت کامل خانواده ها و برقراری نظم و آرامش تاکید نمود .
امام جمعه مهریز با اشاره به ییلاقی بودن شهرستان مهریز و اینکه مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور و یزد به مهریز می آیند ، خواستار توجه خاص به برنامه های فرهنگی در طول سال جدید و تعطیلات نوروز شد .
در ادامه این جلسه ، هر کدام از اعضای شورای فرهنگ عمومی به طرح نظرات خود در خصوص برناه های فرهنگی در ایام نوروز اشاره کردند .