شورای اداری مهریز با دستور کار برنامه ریزی روز قدس و هفته دولت تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، شورای اداری مهریز با دستور کار برنامه ریزی روز قدس و هفته دولت تشکیل شد.

امام جمعه مهریز در این شورا ابتدا با بیان اینکه روز قدس روز بیعت مجدد با اهداف و آر مان های مقدس سرزمین فلسطین و انتفاضه قهرمان و روز رهایی از دست اشغالگران قدس می باشد تصریح کرد: روز جهانی قدس ،میراث گرانقدر ،تحرک آفرین ،ارزشمند و همیشه جاوید حضرت امام خمینی(ره) است
وی در مورد مسیرهای راهپیمایی با تاکید بر مردمی برگزار شدن راهپیمایی اظهار داشت: شکوه راهپیمایی بر این است که مبدا آن از هر محله‌ای شروع شود و مردم در محله و دیار خود شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرئیل را بشوند و این جاذبه‌ای برای مردم خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان مهریز با بیان اینکه این راهپیمایی طی 32 سال گذشته برای مردم ستمدیده فلسطین دارای برکات و ثمرات زیادی بوده بر اهمیت همیشگی آن تاکید کرد.
وی شب‌های قدر را بهترين فرصت براى طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند دانست و افزود: ثواب یک شب قدر با عمر انسان برابری می کند وباید مومنین ازاین فرصت های طلائی بیشتر بهره مند گردد .
 برهان اضافه کرد: پروردگار در اين شب‌ها، عنايت ويژه‌ای به بندگان خود دارد و آن را بهانه‌ای جهت آمرزش بندگان خود قرار داده است.
وی اظهار داشت: شياطين در ماه رمضان زندانی می‌شوند، در اين ماه مبارك درهای بهشت باز است، بنابراين برای رسيدن به مقام قرب الهی بايد تلاش كنيم و موانع را از سر راه خود برداريم.
برهان همچنین برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر را در کنار افتتاح پروژه های هفته دولت خواستار شد و گفت: ما باید به عنوان یک خدمتگذار مردم حق شهیدان رجایی و باهنر را به اندازه سهم خود ایفا کنیم.


در ادامه فرماندار مهریز ضمن تبریک کسب افتخارآفرینی توسط دانش آموزان تصریح کرد: فتح سکوهای برتر علمی و آموزشی و کسب رتبه های برگزیده کنکور همچون سالیان گذشته توسط دانش آموزان خوش آتیه و با استعداد شهرستان مهریز، نشان لیاقت، همت و تلاش بی شائبه آنان، والدین، معلمان و جامعه فرهنگی دیارمان است.
وی اظهار داشت: بی گمان مهریز عزیز و ایران سربلند با تکیه بر چنین استعدادهای والایی، برگ های زرینی از توسعه، عزت و غرور را در تاریخ همیشه درخشان خود به ثبت خواهد رساند، چرا که این افتخارآفرینان ادامه دهنده ی راه و آرمان شهدای علمی و همه ی نخبگانی هستید که با طی مراحل مختلف علمی، در راستای استقلال و سربلندی ایران عزیز گام بر می دارند.
وی ضمن تسلیت ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع) بهره وری از لحظات معنوی و نورانی لیالی قدر را مورد تاکید قرار داد و به تشریح وظایف هر یک از دستگاه های اجرایی شهرستان در روز قدس پرداخت و بیان کرد: همه مردم مومن باید در صفی واحد بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به صحنه بیایند و از مردم فلسطین دفاع نمایند.


معاون فرماندار مهریز هم با تاکید بر اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت توسط دستگاه های اجرایی گفت: افتتاح پروژه ها و بهره برداری از طرح های عمرانی در هفته دولت باید در صدر برنامه های ادارات و دستگاه های اجرایی قرار گیرد و بلافاصله پس از افتتاح مورد بهره بهره برداری قرار گیرد.


در پایان مدیرکل بازرسی استان یزد هم به توجیه مدیران در خصوص سامانه رسیدگی به شکایات مردمی پرداخت و گفت: پاسخگویی به مردم و رفع نیازها و مطالبات قانونی آنها یك ضرورت همیشگی است كه مدیران دستگاه های اجرایی باید به آنها توجه ویژه داشته باشند .
علی اكبر میرزایی پور با اشاره به اینكه خدمات بازرسی طبق مقررات همان نظارت عالیه بر امور و فعالیت هاست بر همكاری جدی مسئولان در تحقق این امر مهم تاكید كرد و خواستار راه اندازی سامانه رسیدگی به نیازها و شكایات و حضور مستمر بازرسان در امر بازرسی در بخش های مختلف شد .