مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: شهرستان مهریز از ظرفیت و پتانسیل بالایی در جذب سرمایه گذار و کارآفرینی در حوزه صنایع کوچک و متوسط برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز و نقل ازشرکت شهرکهای صنعتی ، سید مسعود عظیمی صبح روز گذشته به مناسبت 21 مرداد "روز حمایت از صنایع کوچک" در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز از اشتغالزایی افزون بر ۲۲ هزار نفر در یزد و شهرستان های تابعه این استان خبر داد .

 

وی افزود: هم اکنون در 29 شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد ۹۴۲ واحد تولیدی با گرایش های مختلف اقتصادی فعالیت دارند.

 

عظیمی اضافه کرد: فعالیت شهرک صنعتی یزد از سال ۱۳۶۴ آغاز شده و هم اکنون فعالیت های واحد های مختلف تولیدی و صنعتی در سطح شش هزار و ۶۲۲ هکتار ادامه دارد .

 

این مقام مسئول اظهار داشت: در شهرک صنعتی مهریز حدود ۸۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده اند و با امکانات فراهم شده برای سرمایه گذاری و بخصوص موقعیت قرار گیری این شهرک به لحاظ اینکه کنار جاده اصلی کشور قرار دارد زمینه برای جذب بخش خصوصی زیاد است.

 

عظیمی گفت: تا پایان سال 1395 دو شهرک صنعتی دیگر در استان یزد شامل شهرک تخصصی الکترونیک و قناوری اطلاعات و همچنین ناحیه صنعتی زارچ و ندوشن به بهره برداری می رسد که نقش مهمی در توسعه منطقه خواهد داشت .

وی به سیاست های دولت در جلب و جذب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان یزد اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه اکثر زیر ساخت ها برای فعالیت وجود دارد و توجه مسئولین به حوزه صنایع کوچک و متوسط جلب شده است و دولت تدبیر و امید برنامه های متنوعی را در زمینه حمایت از این دسته از صنایع تدارک دیده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد خاطر نشان کرد: بخش خصوصی می تواند شهرستان مهریز را بخاطر قرار گرفتن در کنار استان های جنوبی و شرقی کشور و بخصوص کرمان و فارس هدف سرمایه گذاری خود قرار دهند.

عظیمی تولید و اشتغال را برای کشور بسیار حائز اهمیت ذکر کرد و اظهار داشت: دولت همواره آماده هرگونه همکاری و مشارکت در تولید است و باید سرمایه گذاران از این فرصت استفاده کنند.