شعبه صندوق مهر امام رضا(ع) در مهریز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در مراسمی با حضور مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان یزد ، امام جمعه مهریز، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان، ششمین شعبه صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا(ع) استان یزد در مهریز افتتاح شد.
ابتدای این مراسم رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) شعبه مهریز ضمن عرض خیرمقدم به ارائه گزارش عملکرد این صندوق پرداخت و افزود: چند سالی که این صندوق به صورت نمایندگی برای اقشار مختلف مردم مهریز خدمات‌رسانی کرده و با افتتاح حساب 808 نفر، 55 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه وجوه مردمی در مجموع به مبلغ 178 میلیون تومان، 298 مورد تسهیلات فرهنگیان در مجموع به مبلغ 298 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت کرده است.
علی محرابیان تصریح کرد: در این مدت 160 شغل خانگی، 494 مورد خویش فرمایی، پنج مورد کارفرمایی و کارآفرینی و در مجموع 659 مورد تسهیلات به مبلغ بیش از 4هزار و 186 میلیون تومان پرداخت شده است.
در ادامه امام جمعه مهریز در سخنانی تاکید کرد: باید مسئله ربا با جدیت در امور بانکی پیگیری شده و ریشه‌کن شود.
حجت‌الاسلام علی برهان با اشاره به آثار ویرانگر ربا اظهار داشت: با توجه به آیات قرآن کریم و روایات واصله از ائمه معصومین، رواج ربا ساختار جامعه را ویران کرده و موجب گسترش سایر گناهان می‌شود که باید با این امر برخورد کرد.
فرماندار مهریز از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط این صندوق در امر ارائه تسهیلات جهت اشتغال زایی جوانان و پرداخت تسهیلات ازدواج قدردانی کرد.
در پایان هم مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان یزد  به ارائه گزارش عملکرد صندوق مهر استان پرداخت و اظهار داشت: صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا(ع) یزد در پنج سال فعالیت خود 150 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و اشتغال در اختیار جوانان استان قرار داده است.
مصطفی اعیان عنوان کرد: با پرداخت تسهیلات اشتغال توسط این صندوق، 10 هزار شغل با اعتبار 60 میلیارد تومان برای جوانان استان یزد ایجاد شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ششمین شعبه دریافت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در شهرستان مهریز افتتاح شد که سال آینده شعب این صندوق در پنج شهرستان دیگر نیز افتتاح می‌شود.
اعیان از مردم خواست تا با افتتاح حساب در این صندوق و سپرده‌گذاری در آن، زمینه اشتغال جوانان و اعطای تسهیلات به نیازمندان را فراهم کنند.