سید غلامرضا كمانه : جوانان شهرستان مهریز دارای پتانسیل بالای ورزشی هستند
 در این نشست روسای هیئت های ورزشی شهرستان مهریز ضمن معرفی خود به بیان فعالیتها و مشكلات هیئتهای مربوطه پرداختند. مدیر كل تربیت بدنی استان در این دیدار اظهار داشت : زمانی كه فعالیتهای یك هیئت یا اداره در قالب یك برنامه قرارگیرد كارها بصورت منظم انجام خواهد گرفت.
سید غلامرضا كمانه اضافه كرد :‌آنطور كه آمایش این شهرستان نشان می دهد رشته های دوچرخه سواری ،‌ژیمناستیك ، دوو میدانی و چند رشته دیگر باید در اولویت سرمایه گذاری قرار گیرد و در خصوص ورزشهای پایه برنامه ریزی خوبی باید انجام گیرد.
 در این سفر بخشدار و رئیس هیئت روستائی و عشایری این شهرستان در دیدار با سید غلامرضا كمانه اظهار داشت :‌ جوانان شهرستان مهریز دارای پتانسیل بالای ورزشی هستند كه توجه به این قشر می تواند باعث رشد و شكوفائی ورزش این شهرستان گردد.
وی گزارشی از فعالیتها و اماكن ورزشی دهستانهای شهرستان مهریز ارائه نمود.
علی اصغر حسینی معاونت ورزش اداره كل تربیت بدنی استان هم طی گزارشی از وضعیت ورزش مهریز ، ورزشكاران سازمان یافته 4 ماهه 89 را در بخش آقایان 1000 نفر و در بخش بانوان 300 نفر اعلام نمود و رشته های والیبال ،آمادگی جسمانی و بدمینتون در بخش بانوان این شهرستان از فعالیت خوبی برخوردار است در این گزارش توانمندیهای این شهرستان از قبیل سه باب زمین چمن طبیعی (دو باب متعلق به این اداره تربیت بدنی شهرستان مهریز و یك باب متعلق به اداره كار و امور اجتماعی آن شهرستان ) ، یك باب زمین چمن مصنوعی هندبالی متعلق به هلال احمر ، دو مجموعه ورزشی متعلق به اداره تربیت بدنی شهرستان ، سالن ورزشی مجهز متعلق به بخش خصوصی به نام شكیب ، سه باب سالن ورزشی چند منظوره ، دو باب زورخانه و یك باب استخر شنا ذكر شده است. همچنین كمبود اعتبارات ،كمبود صنایع جهت اسپانسر شدن تیمهای ورزشی ، نامناسب بودن وضعیت كفپوش سالن چند منظوره ، کمبود تجهیزات گرمایش و سرمایشی این سالنها و نامناسب بودن سقف استخر سرپوشیده از مهمترین مشكلات ورزش این شهرستان می باشد. حسین میزچین رئیس طرحهای عمرانی این اداره كل هم طی بازدیدی از پروژه های ورزشی این شهرستان گزارشی از روند فعالیت ساخت و ساز این پروژه ها به مدیر كل تربیت بدنی استان ارائه نمود