سیدمحمد رستگاری: صلاحیت 307 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مهریز تایید شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهریز از تایید صلاحیت 307 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان خبر داد.
 سیدمحمد رستگاری گفت: از این تعداد 270 نفر نامزد انتخابات شورای اسلامی روستاها و 37 نفر بقیه نیز نامزد شورای اسلامی شهر مهریز هستند.
وی افزود: پس از تایید صلاحیت ها، آقای علیرضا زارع ارنانی انصراف خود را از ادامه حضور در انتخابات شورای شهر مهریز اعلام کرد.
وی ادامه داد: بر اساس روز شمار انتخابات هیئت اجرایی و نظارت چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستایی شهرستان مهریز نسبت به بررسی صلاحیت داوطلبان اقدام کرده است.
دبیر ستاد انتخابات شهرستان مهریز با اشاره به اینکه امسال 345 نفر در شهر و مناطق روستایی مهریز برای شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند اظهار داشت: کسانی که رد صلاحیت شده اند می توانند برای پیگیری پرونده خود به مدت چهار روز به هیئت عالی نظارت استان یزد در استانداری مراجعه کنند.
زارع افزود: طبق مقررات کار تبلیغات کاندیداها از 16 خرداد آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت که داوطلبان تایید صلاحیت شده می توانند فعالیت های تبلیغاتی خود را انجام دهند.
چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور و همراه با انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه 24 خرداد برگزار خواهد شد.