سکوی تماشاگران مجموعه ورزشی کارگران مهریز تا پایان سال افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهری گفت: سکوی تماشاگران مجموعه ورزشی کارگران مهریز  با ظرفیت 600 نفر تا پایان سال افتتاح می شود.
سیدحسین سالاری در گفتگو با خبرگزاری فارس از مهریز با اعلام این خبر افزود: عملیات ساخت سکوی تماشاگران زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی کارگران مهریز مدتی است  آغاز شده که هم اکنون نزدیک به 70 درصد عملیات احداث آن پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه با برآورد اعتباری بالغ بر 270 میلیون تومان آغاز که 94 میلیون تومان از اعتبارات سال 90 در این خصوص تخصیص یافته است و مابقی آن با عنایت فرماندار مهریز در صورت تامین اعتبار در سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
سالاری گفت: این سکو در زمینی به مساحت 650 متر مربع احداث می شود و دارای امکانات سرویس بهداشتی، رختکن بازیکنان، اتاق ویژه داوران و اتاقهای استراحت ورزشکاران می باشد.
وی با بیان اینکه نشاط و شادابی درمحیط کار  یکی از عوامل مؤثر در افزایش بهره وری می باشد تصریح کرد: با تکمیل و ساخت پروژه های ورزشی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهریز گام بلندی در جهت ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی کارگران عزیز برداشته می شود و در کنار آن  می توانیم از پتانسیل موجود در ورزش کارگران در سطح ورزش قهرمانی استان و کشور نیز استفاده نماییم .
گفتنی است مجموعه ورزشی کارگران میزبان مسابقات لیگ برتر استان در کنار ورزشگاه های شهید محصل و شهید صدوقی مهریز 3 ورزشگاه این شهرستان را تشکیل می دهد.