به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز"سیدمحمد رستگاری" در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مهریز با تقدیر و تشکر از حسن اعتماد استاندار یزد برای انتخاب وی در سمت فرمانداری مهریز اظهار کرد: با توکل بر خدای متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، انشاءالله با همکاری مسئولان و مردم بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و با محوریت دانش و خرد جمعی و جلب مشارکت‌های مردمی‌در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدمی‌شایسته در خدمت‌گزاری به این منطقه برداریم.

فرماندار مهریز افزود: مد نظر قرار دادن سند راهبردی توسعه شهرستان مهمترین برنامهای است که در فرمانداری مهریز پیگیری میشود و دلیل آن هم اهمیت اجرای این سند در توسعه و پیشرفت شهرستان است.

وی در ارتباط با دیگر برنامه های فرمانداری در دوره جدید، گفت: رعایت اصول اخلاقی و نوع دوستی، اخلاق مداری، رعایت قانون، احترام و تکریم مردم، نظم و انضباط کاری، استفاده از نیروهای متعهد، همت و تلاش مضاعف، رشد و توسعه متوازن شهرستان در بخش‌های مختلف اعم از شهر و روستا را در ابتدای مسیر خدمت به مردم در این مسئولیت به عنوان برنامه مدون خود تعیین نموده ام.

رستگاری تصریح کرد: امیدوارم با راهنمائی‌های امام جمعه محترم و بزرگوار و همراهی تمامی‌مسئولین عزیز و خدوم و همچنین مردم فهیم و شریف مهریز، بتوانیم قدمی‌نو و گامی‌استوار در این مسیر برداریم.

فرماندار مهریز همراهی اقشار مختلف جامعه را در نیل به آرمان‌ها و اهداف خود در خدمت به این منطقه خواستار شد و گفت: امیدوارم بتوانم در مسئولیت سنگینی که بر عهده‌ام گذاشته شده قدم‌های خوب و شایسته‌ای را برای خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم بردارم و انشاءالله عملکرد ما در کل مورد رضایت خدا و خلق خدا قرار گیرد.

رستگاری از بزرگواری و برخورد توأم با عزت مهدی کیانی مقدم فرماندار سابق مهریز در رابطه با خود و دیگر همکاران در فرمانداری مهریز در طول مدت مسئولیت‌شان تقدیر و تشکر کرد.