سرپرست کمیته امداد مهریز خبر داد: ایجاد 124 پایگاه جشن عاطفه‌های در مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، سرپرست کمیته امداد مهریز گفت: کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها توسط 124پایگاه در مهریز جمع‌آوری می‌شود.
سیدرضا مروستی‌زاده  از آمادگی 124 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: 20 پایگاه در سطح شهرستان و 104 پایگاه نیز در مدارس کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع‌آوری می‌کنند.
وی جشن عاطفه‌ها را نماد نوع دوستی ایرانیان دانست و افزود: کمک به نیازمندان از سنت‌های حسنه است که در فرهنگ اسلامی از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.
مروستی‌زاده خاطرنشان کرد: شرکت مردم در جشن عاطفه‌ها ضمن برطرف کردن نیاز مادی محرومان جامعه، فضای نشاط و شادمانی و روحیه نوع دوستی را در جامعه ایجاد می‌کند.
وی عنوان کرد: مشارکت مردم در این جشن بیانگر مهرورزی و محبت قلبی ایرانیان به هم‌نوع برگرفته از دین مقدس اسلام و فرهنگ مترقی دینی و میهنی ماست.
مروستی‌زاده خاطرنشان کرد: همان‌گونه که در فکر تامین مایحتاج فرزندان خود هستیم باید برای تامین نیازهای دیگران نیز تلاش کنیم زیرا با این کار رایحه دل‌انگیز صفا، صمیمیت و روح همدلی در جامعه پراکنده می‌شود.
سرپرست کمیته امداد مهریز بیان کرد: تبلیغات در زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در جشن عاطفه‌ها نیز کمتر از کمک مالی به نیازمندان نیست و رسانه‌ها طی سال‌های گذشته نقشی ارزنده در این زمینه داشته‌اند.
به گزارش فارس، پیاده‌روی خانوادگی، تهیه بروشور تبلیغاتی، همکاری فعال کانون‌های فرهنگی مساجد، اطلاع‌رسانی از طریق روحانیون مساجد و ... از جمله مواردی است در شهرستان مهریز برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشن پیگیری شده است.