فرهاد سیگارچی یزدی معاون فنی و اجرایی شهرستان مهریز با اشاره به استمرار خوب روند سرشماری عمومی کشاورزی در مهریز، گفت: سرشماری کشاورزی در ۴۶۵ آبادی و ۴۵۸۸ بلوک شهرستان مهریز که شامل ۵ دهستان و شهر مهریز مباشد با همراهی ۱۲ مامور سرشماری و همکاری مردم خوب مهریز همچنان بدون هیچ مشکلی ادامه دارد .

فرهاد سیگارچی  بعد از ظهر جمعه در ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان مهریزگفت: ۱۲ نفر مامور و ۲ نفر کارشناس فنی در ۸ حوزه روستایی در دهستانهای بهادران – خورمیز – تنگ چنار – میانکوه و ارنان و همچنین ۴ حوزه سرشماری شهری در شهرستان مهریز این سرشماری را انجام می‌دهند و بر اساس گزارش‌های رسیده، مردم خوب و فهیم شهرستان مهریز همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

وی با تاکید بر همکاری فرمانداری، بخشداری،جهاد کشاورزی ، مراکز خدمات کشاورزی جهاد ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی با ماموران سرشماری، خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان مهریز نیز می‌خواهیم با اعتماد به مسوولان و بدون دغدغه خاطر، اطلاعات درست در اختیار ماموران قرار دهند.

سیگارچی با اشاره به این که توسعه روستایی و توجه به بخش کشاورزی از اهداف دولت تدبیر و امید است، افزود: اطلاعات سرشماری عمومی کشاورزی مبنای تمام برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی و تصمیمات بخش عمران روستایی خواهد بود.

وی همچنین افزود : با توجه به پراکندگی آبادی ها در شهرستان مهریز امیدوارم با اهتمام دو چندان ماموران سرشماری شهرستان مهریز و البته همراهی مردم خوب و فهیم شهرستان این کار با دقت و سرعت انجام بپذیرد .