ساعت کار دو کتابخانه مهریز تا 21:30 افزایش یافت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز؛ ساعت کار دو کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری و  کتابخانه عمومی شماره یک (امام هادی(ع)) مهریز به مدت دو ساعت افزایش یافت و این دوکتابخانه از ساعت 7:30 دقیقه تا 21:30دقیقه پذیرای مطالعه کنندگان می باشد.
سعید قریشی با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست های مکرر دانش آموزان و دانشجویان و امضای طوماری به منظور افزایش ساعت کار کتابخانه ها، ضمن ابراز خرسندی از این درخواست و استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان برای افزایش ساعت مطالعه، موضوع بررسی و دستور افزایش ساعت کار کتابخانه‌های این شهرستان صادر شد.
وی افزود: ساعت کار دو کتابخانه مجتمع فرهنگی و هنری واقع در مزویرآباد و کتابخانه امام هادی (ع) (شماره یک قدیم ) واقع در شهرک شهید رجایی به مدت دو ساعت افزایش یافت.
شهرستان مهریز دارای 12 کتابخانه عمومی شهری و روستایی با 103271  نسخه کتاب می باشد که از لحاظ تعداد کتابخانه و نسخ کتاب رتبه دوم را در استان دارد.
دانش آموزان شهرستان مهریز چند سالی است با استفاده از این موقعیت رتبه های برتر کنکور سراسری را از خود کردند و سال گذشته نیز با کسب 66 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری برگ زرینی دیگر بر افتخارات علمی شهرستان مهریز افزودند.