سادات شهرستان مهریز در همایشی گرد هم آمدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در همایشی که جمعی از سادات شهرستان مهریز گرد هم آمده بودند راه اندازی انجمن فرهنگی اجتماعی سادات شهرستان مهریز در آینده ای نزدیک مورد تصویب قرار گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در این همایش با اشاره به جایگاه بلند سادات در جامعه و نقش آنها در نشر آموزه‌های مکتب اهل‌بیت‌(ع) سخنانی پیرامون اسناد موجود در ولایت حضرت علی‌(ع) و ائمه‌ معصومین‌(ع) ارائه نمود.
وی از افزایش جمعیت حمایت كرد و افزود: افزایش جمعیت در كشور باید دقیق و حساب شده صورت گیرد و به همه مسائل و نیازهای آنها توجه لازم بعمل آید .
نماینده مردم شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد خاتم و ابركوه در مجلس شورای اسلامی از كندی روند جمعیتی كشور طی سال های گذشته ابراز ناخرسندی كرد .
سخنگوی كمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: پیر شدن جمعیت كشور و عدم وجود نسل جوان و آینده سازان به هیچ وجه به صالح كشور و نظام اسلامی نیست .
زارع زاده با حمایت از طرح افزایش جمعیت گفت: وجود جمعیت جوان و با سواد در كشور یك نعمت است و قطعا مسئولان نظام از آن حمایت می كنند .