زنگ نیکوکاری در مدارس مهریز نواخته شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس مهریز نواخته شد و مراسم نمادین آن با حضور مسئولین شهرستان در دبستان شهدای مکه برگزار شد.
در این مراسم مسئولين و دانش آموزان شهرستان مهريز همگام و همزمان با سراسر استان در مراسم جشن نيكوكاري شركت كردند و ضمن همدردي با مستضعفين و نيازمندان هداياي خود را به صندوق جمع آوري كمك هاي مردمي انداختند.
سیدمحمدرستگاری معاون فرماندار مهریز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام جشن نیکوکاری گفت: مردم شهرستان مهریز همواره در کمک به نیازمندان پیشقدم بوده اند و امسال نیز قطعا حضور باشکوهی در این جشن خواهند داشت.
وی از خيرين و مردم شهرستان دعوت كرد با حضور پررنگ خود در اين قبيل برنامه ها موجبات شادي و خوشحالي خانواده هاي بي بضاعت را فراهم نمايند.
در ادامه سیدمهدی حسینی مدیرکمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مهریز هم از آمادگی 200 پایگاه جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی خبر داد و افزود: مردم خیر و نوع دوست شهرستان مهریز در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از  137 میلیون ریال به نیازمندان و محرومان کمک کردند.
وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با همکاری کانونهای فرهنگی مساجد و کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه مهریز برگزار می شود، افزود: بیش از 160 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.
وی اظهار داشت: امدادگران کمیته امدادحضرت امام خمینی(ره) شهرستان مهریز در 105 پایگاه در سطح مدارس، 80 پایگاه در مساجد و کانونهای فرهنگی و 15 پایگاه در میادین و معابر اصلی شهرستان آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار می باشند