با تخصیص مبلغی بالغ بر دویست و پنجاه میلیون ریال تمامی مهد های کودک و روستا مهد های شهرستان مهریز در سال تحصیلی جدید کتابخانه دار می شوند.

 علیزاده رییس اداره بهزیستی شهرستان ، با اعلام این خبر افزود خوشبختانه با حمایتی که مهندس کاراندیش معاونت محترم وزارت ارشاد اسلامی نمودند مبلغی بالغ بر دویست و پنجاه میلیون ریال در اختیار در اختیار اداره بهزیستی شهرستان مهریز قرار گرفت تا با استفاده از آن تمامی روستا مهد ها و مهد های کودک با اولویت روستا مهدهای شهرستان مجهز به کتابخانه کودکان شوند.

علیزاده از دیگر اقدامات فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان را انتقاد تفاهم نامه با مراکز و NGO های فعال در حوزه آموزشی و فرهنگی عنوان نمود. تا با تکیه بر مفاهیم فرهنگی مذهبی و ملی خصوصا ارزش ها و سنت های محلی اقدام به آموزش مهارتهای زندگی و پخش بروشور و ... با مضمون ها و سر فصل های تعریف شده در مناطق مختلف  شهر بخصوص در مناطق محروم و آسیب خیز بنماید. علیزاده در مورد این اعتبارات نیز اظهار داشت در سال گذشته با اعتباری نزدیک به 160.000.000 ریال تعداد 12000 نفر در سطح شهرستان از آموزش های لازم نظیر مهارت های زندگی، زوج های جوان، پیشگیری از اعتیاد و ... برخوردار گردیدند.