رکابزنان جوان مهریزی برای قهرمانی در مرحله دوم لیگ کورسی کشور آماده می شوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، برای شرکت در دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی جوانان؛ رکابزنان جوان مهریزی خود را برای قهرمانی در مرحله دوم لیگ کورسی آماده می کنند
محد لجه رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان مهریز در این خصوص گفت: رکابزنان جوان مهریزی خود را برای قهرمانی در مرحله دوم لیگ کورسی کشور آماده می کنند.
وی از تلاش شبانه روزی رکابزنان جوان مهریزی برای شرکت در دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی جوانان خبر داد و افزود: دوچرخه سواران جوان و با استعداد شهرستان مهریز باری دیگر جهت کسب افتخار برای استان و شهرستان خود وارد رقابت های قهرمانی کشور می شوند.
وی افزود: دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی جوانان در مواد پیست، از 30 خرداد ماه به مدت 2 روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که تیم کاشی پرسپولیس مهریز آمادگی خود را برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام کرده است.
وی خاطر نشان کرد: نخستین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی جوانان در مواد پیست از 30 الی 31 فروردین ماه، در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید که در پایان کاشی پرسپولیس مهریز با 1356 امتیاز موفق به کسب مقام اول در رده بندی تیمی شد