روز قدس روز سر دادن صدای عدالت طلبی و حقیقت جویی است
فرماندار مهریز گفت: در روز قدس باری دیگر صدای عدالت طلبی ، حقیقت جویی را سردهیم و بانک الله اکبر و طنین رسای آزادی خواهی را به گوش جهانیان برسانیم.

روز جهانی قدس میراث گرانقدر و ابتکار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و روز اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) است، روزی که تمامی ملت های اسلامی و آزادی خواه جهان در این روز در حمایت از مظلومیت ملت بی دفاع فلسطین بپا می خیزند و فریاد رهایی قدس شریف را سر می دهند .
وی تصریح کرد: امسال در حالی این روز را برگزار می کنیم که شاهد انقلاب های منطقه ، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب ، اعتصابات و تجمعات گسترده مردم در سرزمین های اشغالی و تحولات سوریه و دخالت و دشمنی رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی و کشتار زنان و مردان بی دفاع و مظلوم میانمار و از همه مهمتر بیداری ملت های مسلمان منطقه و نهضت استقلال طلبی و استکبار ستیزی آنان هستیم.


فرماندار مهریز تاکید کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم محروم و مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر صدای عدالت طلبی ، حقیقت جویی را سرداده و بانک الله اکبر و طنین رسای آزادی خواهی را به گوش جهانیان برسانند و با لبیک به ندای امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است تجدید میثاق نمایند.