روز جهانی کارگر فرصت تجلیل از کار و تلاش بندگانی است که در راه سعادت و سربلندی و پیشرفت امور جامعه با جدیت گام بر می دارند

فرماندار و امام جمعه مهریز در پیامی مشترک یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز ، فرماندار و امام جمعه مهریز در پیامی مشترک یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است :

به نام خداوند جان آفرین
 
یازدهم اردیبهشت گرامیداشت روز جهانی کارگر و فرصت تجلیل از کار و تلاش بندگانی است که در راه سعادت و سربلندی و پیشرفت امور جامعه با جدیت گام بر می دارند.
توجه به جایگاه و اعتبار کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسایلی است که در نگاه قرآن و معصومین(ع) بر آن تاکید فراوان شده است.

بدون شک گرامیداشت مقام و منزلت کارگر به یک روز محدود نمی گردد و به فرموده  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نیز هر روز،  روز کارگری و کارگران است.

کارگران عزیزی که با اراده ای قوی و روحیه خستگی ناپذیر برای کسب روزی حلال تلاش کرده و "استقلال" و "خودکفایی" را در همه عرصه‌ها و در سایه خود باوری معنا می کنند.

اینجانبان فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش شهرستان مهریز که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان را فراهم می نمایند تبریک گفته و امید آن داریم ، در سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال "رونق تولید" نام گرفته است تمامی طرح های نوینی که با هدف توسعه و آبادانی شهرستان مهریز و رونق بازار کسب و کار برنامه ریزی شده است در پرتو همدلی و همراهی کارگران قرین توفیق شود.