روحانی نویسنده مهریزی تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در همایش تجلیل از خادمان نشر و کتاب استان یزد از حجت‌الاسلام علی سالک به عنوان روحانی نویسنده و ناشر برتر استان یزد تجلیل شد.

حجت‌الاسلام علی سالک، نویسنده و مؤلف مهریزی در مورد کسب این رتبه استانی اظهار داشت: در مراسمی که با حضور مسئولان استان و فعالان عرصه چاپ و نشر در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، با انتشار پنج کتاب پرمخاطب موفق به کسب مقام روحانی نویسنده و ناشر فعال استان شدم.
وی آثار منتشر شده خود را کتاب‌های «هزار و یک چرا»، «هزار و یک معما»، «چراهای پزشکی»، «ازدواج موقت چرا» و «مسجد خانه خدا» نام برد و افزود: کتاب ارزشمند «هزار و یک چرا» با 496 صفحه در 11 نوبت با تیراژ 5هزار نسخه در هر نوبت، یکی از پر مخاطب‌ترین کتاب‌های منتشر شده بوده است.
سالک با اشاره به چکیده‌ای این کتاب افزود: مجموعه هزار و یک چرا در سه فصل با عناوین نامگذاری‌ها، دینی (اصول و فروع دین) و عمومی به بسیاری از پرسش‌ها که در ذهن مردم به ویژه جوانان وجود دارد، پاسخ داده و تلاش شده تا از منابع موثقی در پاسخ به این سئوالات استفاده شود.
وی در مورد دیگر کتب منتشر شده خود نیز خاطرنشان کرد: کتاب هزار و یک معما در پنج نوبت با تیراژ 3هزار نسخه، چراهای پزشکی در هفت نوبت با تیراژ 5هزار نسخه، ازدواج موقت چرا؟ در دو نوبت با 3هزار تیراژ، مسجد خانه خدا که به تازگی به چاپ اول در 3هزار نسخه رسیده است.
سالک در مورد کتاب در دست چاپ خود نیز بیان کرد: کتابی در موضوع تفاوت بین زن و مرد در اسلام در دست تالیف و جمع‌آوری است که در آینده‌ای نزدیک به چاپ خواهد رسید.