به زودی:

اولین کارگروه استاندارد کالا و خدمات با هدف ترویج فرهنگ استاندارد و افزایش کیفیت تولیدات، با مشارکت دستگاه های اجرای در شهرستان مهریز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز"محمدحسین ماجدی اردکانی"مدیر کل اداره استاندارد یزد دراولین کارگروه استاندارد در مهریز  به تامین سلامت مردم و کاهش هزینه های آن و همکاری دستگاه های اجرایی  برای نهادینه شدن فرهنگ استفاده از محصولات و تولیدات استاندارد تاکید کرد وگفت:استاندارد محصولات، خدمات و کالاها نیازمند توجه و پیگیری جدی مسئولان است و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان مهریزبا اهمیت دادن به آن،ترویج و فرهنگ استاندارد را پیگیری کنند و همه ملزم هستیم فعالیت های جدی تری اجام بدهیم.
سيد محمد رستگاري فرماندار مهریز در این نشست بر ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه تاکید و از راه اندازی دفتر استاندارد در مهریز خبردادو گفت:ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و تبدیل آن به مطالبه عمومی، به ارتقا کیفیت کالاها و خدمات منجر خواهد شد  و همه دستگاه های اجرایی سعی بر این باشد فرهنگ سازی شود تا کالاها کیفیت بهتری پیدا کند.
و به زودی دفتر استاندارد در مهریز راه اندازی تا با کمک اداره استاندارد و اصناف بتوان بر نهادینه شدن استاندارد در شهرستان  مهریز اقدام کرد.
حسن پور دادستان شهرستان مهریز بر شرح وظایف دستگاه ها و نهادها در سطح شهرستان و آگاهی سازی و و وظایف دستگاه های اجرایی در حوزه استاندارد در این کارگروه تاکید کرد.
استاندارد سازی تجهیزات پارکهای بازی تحت مسئولیت شهرداریها و دهیاریها و شرایط استانداردسازی آنها  و کالیبره کردن ترازوهای اصناف از مواردی بود که در این نشست مطرح شد.