رئیس ستاد تسهیلات نوروزی مهریز: بیش از 1.5 میلیون نفر از مهریز بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، رئیس ستاد تسهیلات نوروزی و سرپرست شهرداری مهریز گفت: بیش از یک و نیم میلیون نفر از مسافران و مهمانان نوروزی از روستاها و شهر مهریز بازدید کردند.
سیدمصطفی طباطبایی اظهار داشت: یک میلیون و 573 هزار و 425 نفر از مسافران و مهمانان نوروزی از بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی، روستاهای ییلاقی، تفرجگاه‌ها، پارک‌های شهری و روستایی مهریز بازدید کردند و یا در اماکن اقامت و اسکان داده شدند.
وی افزود: در این میان از 18 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز 13 فروردین سال جاری، بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی میزبان 464 هزار و 619 نفر، روستاهای ییلاقی میزبان 462 هزار و 992 نفر، تفرجگاه‌ها میزبان 371 هزار و 775 نفر، پارک‌های شهری و روستایی میزبان 265 هزار و 88 نفر از مسافران و مهمانان نوروزی بوده و 8 هزار و 951 نفر نیز اسکان و اقامت داده شدند.
طباطبایی برخی اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد را استفاده از نیروهای انتظامی و پلیس راهور در تفرجگاه غربالبیز و برگزاری نماز جماعت در این مکان، آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی، برقراری ایستگاه‌های راهنمای نوروزی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در رستوران شاه‌عباسی عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز دارای پتانسیل‌های بسیاری است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و مناطق گردشگری متنوعی که دارد یکی از قطب‌های گردشگری نه تنها در استان، بلکه در کشور محسوب می‌شود.
طباطبایی ضمن قدردانی از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی اضافه کرد: شش کمیته شامل فرهنگی و استقبال، اسکان، انتظامی و امنیتی، حمل و نقل، تنظیم بازار و پشتیبانی و خدمات‌رسانی فعالیت کرده و همه اقدامات لازم برای میزبانی شایسته مسافران در ایام نوروز فراهم شده بود.