رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز: خدمات کتابخانه‌های عمومی مهریز کیفی‌سازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز از کیفی‌سازی خدمات کتابخانه‌های عمومی و رونق بخشی مرکز اطلاع‌رسانی در سال جاری خبر داد.
سعید قریشی در دومین جلسه مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در سال جاری اظهار داشت: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی‌های مناسب، کیفیت خدمات کتابخانه‌ها ارتقا پیدا کند.
وی همچنین با تاکید بر اهمیت بخش اطلاع‌‌رسانی در نهاد کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد: مرکز اطلاع‌رسانی نیز از بخش‌هایی است که در آینده‌ای نزدیک رونق می‌یابد.
قریشی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از کتابداران در امر افزایش ساعت کاری کتابخانه‌ها، کیفی‌سازی خدمات کتابخانه‌ها، رونق بخش مرکز اطلاع‌رسانی (کافی نت) و اهتمام جدی به برگزاری مسابقات فرهنگی را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز در سال 91 برشمرد.
وی همچنین از  انتخاب کتابخانه برتر فرهنگی در شهرستان مهریز خبر داد و افزود: معیارهای انتخاب کتابخانه‌های برتر به کتابخانه‌های عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ملاک‌های انتخاب کتابخانه برتر فرهنگی، کتابخانه برتر در زمینه ارائه خدمات مرکز اطلاع‌رسانی و کسب آمادگی لازم برای استفاده از نرم افزار پیام شرق و مطالعه جزوه آموزشی نرم افزار از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
شهرستان مهریز دارای 12 کتابخانه عمومی شهری و روستایی با 103 هزار و 271 نسخه کتاب است که از لحاظ تعداد کتابخانه و نسخ کتاب رتبه دوم را در استان یزد دارد.