رئیس اداره منابع طبیعی مهریز: بهادران نیازمند اختصاص اعتبار بیابانزدایی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، علی زارع سروی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان مهریز در نشستی که با  نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل جدید منابع طبیعی استان یزد تشکیل شد گفت: توسعه و تجهیز پارک گلستان شعبه دو مهریز که پتانسیل بسیار خوبی در جهت ایجاد تفرجگاه و توسعه شهرستان دارد نیازمند مساعدت مسئولین استان برای تخصیص اعتبار است.
وی همچنین خواستار تخصیص اعتبار بیابانزداری از محل اعتبارات ملی جهت جلوگیری از وارد آمدن خسارات ناشی از حرکت شن های روان به تاسیسات و مزارع کشاورزی در منطقه بهادران شد.
در پایان نیز مشکلات مردمی در خصوص طرح های مشارکت مردمی (تاغ کاری) که در سنتوات قبل واگذار شده و هم اکنون بلاتکلیف است بررسی و مقرر شد از طریق معاونت حفاظت و امور اراضی مراتب پیگیری و نتیجه به نماینده مجلس اعلام گردد.
نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: قانون جامع منابع طبیعی باید به درستی اجرا شود تا تهدیدی جدی برای متجاوزان منابع طبیعی کشور باشد.
حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد و مسئولین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز با اشاره به قانون جامع منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: بر ضرورت حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: قانون جامع منابع طبیعی باید به درستی اجرا شود تا تهدیدی جدی برای متجاوزان منابع طبیعی کشور باشد.
سیدابوالفضل وکیلی مدیرکل جدید منابع طبیعی استان یزد نیز با تاکید بر همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری با نماینده منتخب مردم، خواستار مساعدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در مسائل مختلف اعم از حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، فعالیت‌های مربوط به احیا مراتع، آبخیزداری و بیابان‌زدایی شد.