رئیس اداره تعاون مهریز خبر داد: واگذاري 90 واحد مسکونی مهر در مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، ناصر زارع اظهار داشت: 90 واحد مسکونی مهر تکمیل شده و به متقاضیان واگذار می‌شود و بقیه واحدها نیز تا سه ماه آینده به متقاضیان واگذار خواهد شد.
وی یکی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد واحدهای مسکن مهر مهریز را ویلایی بودن آن نام برد و از پیشرفت خوب و رضایت بخش واحدهای مسکونی مهر در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: عملیات اجرایی مسکن مهر مهریز اواخر آبان‌ماه 88 در سه شهرک شهید رجایی، شهید بهشتی و شهید علی زارع آغاز شده است.
زارع در مورد پیشرفت واحدهای مسکونی مهر در مهریز عنوان کرد: در شهرک شهید رجایی 133 واحد در حال ساخت است که عملیات ساختمان آن در حال اتمام است و نزدیک 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 90 واحد از 133 واحد در این شهرک آماده تحویل به متقاضیان است.
وی ادامه داد: واحدهای شهرک شهید بهشتی 143 واحد در دست ساخت است که اکنون عملیات نازک‌کاری در آن در حال انجام است و حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
زارع عنوان کرد: واحدهای شهرک شهید علی زارع 95 واحد در حال ساخت است که 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ادامه داد: آورده متقاضیان هفت و نیم میلیون تومان است که در مجموع 27 میلیون و 500 هزار تومان مجموع هزینه ساخت هر واحد به صورت ویلایی خواهد بود.
زارع یادآور شد: زیربنای مفید هر واحد 82 متر مربع بوده و محوطه‌سازی، حیاط سازی و حیات خلوت تکمیل و قسمتی از پارکینگ نیز اجرا خواهد شد و در نظر است در پایان برای هر واحد با توجه به مصالحی که در آن کار شده قیمتی کارشناسی معین و در زمان تحویل بین متقاضیان تقسیم شود.